Badrug to neměl poslední měsíce lehké. Hradiště jeho kmene bylo jedno z mála v Mlžných horách, které trpaslíci nenašli bezprostředně po válce. Když ho ale našli, nebyl to hezký pohled. Oddíly veteránů v plných zbrojích, které strávily roky vybíjením odlehlých skřetích kmenů udělaly i s tím jeho rychlý proces. Co slyšel, podobný osud potkal i další tábory a hradiště. Od té doby se toulal divočinou, občas něco ukradl od lidí, jindy se mu povedlo něco ulovit. Zrovna před týdnem se mu poštěstilo, jiný skřet ulovil jelena, a zatímco ho kuchal, Badrug ho zezadu probodl nožem. Jelení maso už mu sice došlo, ale skřet měl u sebe luk a šípy, díky kterým by snad už neměl mít nouzi.
Byl na cestě k Velké řece, kde doufal, že si najde nějakou hezkou jeskyni, kde se usadí. Tu ale narazil na mýtině na divého muže, co kácel dříví. Vystřelil po něm šíp, ale trefil jenom ruku. Divý muž utekl, ale nechal po sobě brašnu s nářadím a nějaké jídlo. To nebyla špatná kořist, říkal si. Přepočítal se. Za několik chvil už utíkal před dvěma lovci, jejichž šípy ho několikrát jen těsně minuly. Podařilo se mu ztratit se jim v houštinách. To bylo těsné. Při zběsilém úprku musel zahodit brašnu, kterou jen před chvílí získal. Rozhodl se nevracet se pro ní, přeci jen ji mohli najít lovci a nechtěl riskovat, že si na něj počkají.
Narazil na jezírko, u kterého přenocoval. Na snídani měl rybu. Snažil se zapomenout na mizerný včerejší den a vydal se dál. Otevřela se před ním pláň – na jejímž konci byl cíl jeho cesty, skaliska Velké řeky. Plný odhodlání vykročil na travnatou plochu a rázně pochodoval vpřed. Jeho rázný krok se brzy přeměnil ve zběsilý úprk, když se za ním vynořil jezdec na koni s kopím a štítem. „Už jsem tam skoro byl,“ pomyslel si, když umíral koněm zadupaný v hlíně a bodnou ranou v zádech. Badrug by měl být hrdý. Aniž by to věděl, přežil o poznání déle, než jiní skřeti, kteří vkročili do okolí Framsburgu. Na pomysleném žebříčku by se umístil na třetím místě.
Skřeti se vrací! Ne jako kmen, ale jako survival hra pro zájemce. Jak to bude probíhat? Vyberete si jeden ze tří skřetích archetypů, vyfasujete výbavu a schopnosti, a budete vypuštěni na herní plochu. Budete mít soubor cílů, a vaším úkolem bude jich během jednoho herního bloku splnit co nejvíc. Cílů bode mnoho, například projít vyznačená stanoviště, ulovit zvíře, ukrást zbraně, vyplenit políčko či zabít trpaslíka. Plnění cílů vaší skřetí postavu posílí, ale také vám přidá body, podle kterých se po hře určí, jak moc jste byli úspěšní. Nejdůležitějším úkolem je přežít celý jeden RP blok. Na skřety bude vypsaná odměna a jejich zabití bude znamenat zisk vlivu pro to společenstvo, které je uloví, přežít tedy nebude zrovna lehké. Nejúspěšnější skřety na konci tábora nemine velká sláva a i nějaká larpová odměna. Účastnit se může každý, kdo s najde jeden volný RP blok.