Po velmi dlouhých debatách, které v orgtýmu vedeme nejméně 2 roky, jsme se rozhodli opustit Železný Rhungaroth. Proč? Sloužil nám dobře, všichni jsme si ho zamilovali jako druhý domov, ale už byl jednoduše příliš ošoupaný a vyčerpaný. Poslední 2 roky jsme během příprav bojovali s tím, jaký vymyslet příběh, aby to bylo stále zábavné. Táhnout v něm další ročník by prostě bylo nezodpovědné. Byli bychom ve městě, které všichni milujeme, ale už by to bylo nudné a nezajímavé. Je nám to líto, ale na místo Rhungarothu musí po 7 letech přijít nové, neokoukané místo.
Znamená to snad, že se celé PPčko změní? Ani náhodou! Pořád budeme mít larp s jedním větším městem jako středem dění, pořád budou podobné možnosti, co byste mohli hrát. A pro fajnšmekry – pořád zůstaneme napojení na náš velký táborový příběh. Protože se přesuneme do Framsburgu!
Co je to Framsburg a kde leží? Podle našich povídek po příletu Šmaka a vyplenění Dolu odešla část přeživších do ruin ležících na soutoku Anduiny mezi Mlžnými horami a Temným hvozdem. Kdysi tu byla velká pevnost severních králů jménem Framsburg. Pod vedením náčelníka Warrena tak uprostřed divočiny vyrostlo malé městečko. Řadu let zde v utajení žil i princ Theothain, současný král Esgarothu. Divoký kraj láká nejrůznější dobrodruhy, včetně těch, kteří jsou již znudění naprosto pokojnou, klidnou a mírovou vládou královny Mielen v Rhungarothu.
Je jasné, že je to pro vás (i pro nás!) po těch 7 letech krok do neznáma. Ale musíme ho udělat. A po letošním ročníku jsme si ještě víc jistí, že to společně zvládnem a PPčko posunem zase o úroveň výš.
Co by změna lokace měla přinést?
- Víc svobody – bude do značné míry na vás, kam budete město směřovat. Zpočátku sice budou v čele města postavy orgů, ale ti budou v začátcích RPčka odstupovat z funkcí. I role vládce města – náčelníka – bude určená hráčům.
- Víc energie do tvorby – od té doby, co jsme se rozhodli změnit lokaci, se mnohým vrátila mladistvá energie a začali jsme nadšeně tvořit.
- Soupeření městských frakcí o framsburské okolí a o vládu nad městem (včetně systému taktik!). Kdo říká, že v čele musí být navěky sněm a náčelník? Převrat a různé reformy jsou vítané!
- Menší svázanost zákony – pokud si to neodhlasujete sami v radě, nutnost povolení k lovu (a další věci) nečekejte.
- Možnost pokračovat za své postavy zůstává. Můžete navazovat na svůj příběh z Rhungarothu, nebo přijít s něčím úplně novým!
- Umístění mezi Temným hvozdem a Mlžnými horami otevírá nové možnosti příběhových linek.
Na co se můžete těšit dál?
- Díky za poctivé vyplnění zpětné vazby! Body stresu i díky tomu dostanou rework.
- Vedle učení se schopnostem od mistrů bude omezená možnost, jak získávat schopnosti jinými cestami. Systém by měl pomoci novým postavám, a přitom neznevýhodnit zásluhy těch prastarých. Také by měl lehce pomoci těm z vás, které jednoduše učení schopností nebaví, ale aspoň malé množství těchto schopností by vám hru zlepšilo.
- Skřetí survival. Víc vám možná řekne někdy Malcolm.
- Možná budou koně. Jako inRP, ne IRL. Další věci, změny, drobnosti.
Těšíme se na vás!