Nastal čas říci si trochu něco o změnách týkajících se vašich postav pro roleplay, a to především v kontextu systému schopností, tzv. spellsystému. Pokud jedete na tábor poprvé, ignorujte akorát srovnání se systémem starým. Článek vám poslouží stejně dobře 🙂
Asi nejzásadnější změnou je zrušení povolání. Budete se moci vydat jakýmkoli směrem. Má to však pár háčků. Musíte se rozhodnout, zda budete mág či nemág. Navíc schopnosti stále zůstanou v určitých „obláčcích“, „pyramidách“, či „souhvězdích“ (záleží na vás, jak to chcete nazývat, definitivní názor ohledně grafického zpodobnění dosud nepadl), takže pro získání těch pokročilých budete potřebovat schopnosti nižších řádů. Dané informace se netýkají runových kovářů, jejichž systém bude odlišný.
S touto razantní změnou systému schopností přichází i změny schopností samotných. Některé budou změněny, jiné nahrazeny, duplicitní zrušeny. Vzhledem k tomu, že vám bylo slíbeno přenášení schopností z loňského ročníku, to působí menší problém. Schopnosti, u kterých to bude možné, vám zůstanou. Ztráta schopností, které není možno mít (nemáte na ně schopnosti z nižších stupňů, či byly zrušeny) vám proto přinese bodíky, které na začátku tábora směníte za schopnosti.
U mágů se navíc přikročí ke svobodnějšímu, avšak náročnějšímu systému. Podrobnosti a nutné vybavení se dozvíte v některém dalším z pravidelných nedělních příspěvků. 🙂
Jen pro úplnost dodáváme – stále platí, že nové postavy mohou získat do začátku bonus za pěkný kostým či za promyšlený charakterník (jehož letošní verzi zatím nehledejte – až přijde ten pravý čas, zveřejníme ho 🙂 ).
A na závěr jen malé uklidnění pro nováčky, kteří k nám jedou poprvé – nebojte se, že byste kvůli tomu, že jste nejeli loni, měli mít oproti ostatním do začátku nějak slabší postavičky. Přenášení postav se týká jen části loňských táborníků a jen zlomek z nich má trochu víc schopností, než kolik se dá naučit za první dva dny tábora 🙂
Pingback: Čarodějové a runoví kováři na III. ročníku – Letní tábor Pán Prstenů